Monday, July 20, 2009

Geram yang Terpendam...


Geram membuat saya menulis di sini....

byk mende happen...july sweet n sour...


i already find out the scratch on my car-sumone did it purposely...
itulah melayu...dengki x tentu pasal..pelik plus hairan...saya tidak mencari gaduh dengan kamu..tidak berbuat apa2..kamu kata saya berlagak...tegur saya dahulu..kenali saya secara rapat..baru adili saya..


last yr, warning note in my car..saya agak kamu juga yg tulis...tolong la..tiada apa yg patut kamu dengkikan..saya bukan fasha sanda..or any malaysian selebriti utk kamu dengkikan..saya org biasa..sgt kecik smpi tidak dipandang org(sob..sob)...sy pon pakai viva standard je(yang kamu scratch x henggat)..tidak memakai hand bag louis vitton..bukan juga mengoda suami kamu(maaf..saya anti laki orang)....

i am swear if u r still doing bad thing to me for the 3rd time..police case...

tuhan itu adil...saya sentiasa percaya itu...


2nd things..

am really hope this nightmare will ended last nite....
JANGAN CARI SAYA LAGI....
sekiranya kamu masih begitu....
believe me..
am so tired...tired with the shit things u did to me...


inilah sebab saya emo di hari ini....

saya mau kan idup yang happy..
tanpa ade orang2 yang gila,pendek akal,pentingkan diri menganggu



nikliza-budak yang emo ari ni
















No comments:

 
Tree Hearts Blogger Template